archiwizacja danych Jak przywrócić swoje dane z chmury

archiwizacja danych Chociaż termin „kopia zapasowa danych” oznacza zazwyczaj uniknięcie utraty danych w przypadku awarii, nie zawsze tak jest. Wiele firm popełnia błąd, sądząc, że każda kopia zapasowa danych jest wystarczająco dobra. W rzeczywistości, dobre kopie zapasowe są nadal normą, nawet w dzisiejszym, bardziej zaawansowanym technologicznie świecie. Należy jednak zrozumieć różnicę między backupem a archiwizacją danych.
Bezpieczna backupprogramu Microsoft Dynamics NAV 2016.
Czy tworzenie kopii zapasowych danych rzeczywiście wypełnia lukę w stosunku do przechowywania danych w chmurze za pomocą rozwiązań on-premise? Kopia zapasowa danych jest oczywiście nadal pierwszą linią obrony dla każdej firmy, która chce chronić swoje ważne informacje przed katastrofą. Archiwizacja danych– świadomość, że dane znajdują się w jednym miejscu, zapewnia łatwy dostęp do nich nawet w przypadku awarii systemu. Możliwość odszukania kopii zapasowej danych jest absolutnie niezbędna, zwłaszcza jeśli istnieją względy prawne, biznesowe i związane z zachowaniem zgodności z przepisami.
kopie zapasowa w Linux są niezbędne dla firm księgowych.
Ale co się stanie, jeśli nie planujesz wdrożenia archiwizacji danych do firmowej strategii tworzenia kopii zapasowych? Dobra wiadomość jest taka, że nie ma takiej potrzeby. W rzeczywistości kopie zapasowe starszych aplikacji powinny być tworzone przede wszystkim przy użyciu rozwiązania on-premise. Głównym powodem jest to, że takie rozwiązania mogą w pełni wykorzystać istniejącą infrastrukturę bez ponoszenia zbyt dużych kosztów.
Kopia danych bezproblemowo zaplanujesz to prostymi programami.
Oczywiście prawdą jest również, że rozwiązanie działające lokalnie może zapewnić tworzenie kopii zapasowych dysków i archiwizację plików za darmo. Jednak w porównaniu z rozwiązaniami dostępnymi na żądanie, będą one oferować minimalną przestrzeń dyskową i przepustowość. Ponadto kopia zapasowa danych tego typu umożliwia odzyskanie tylko tych plików, które zostały specjalnie autoryzowane do zapisania.
Aby zaradzić tej sytuacji, dostępne są dwie realne opcje: Archiwizacja danych na żądanie lub przechowywanie w chmurze. W przypadku rozwiązań na żądanie archiwizacja danych jest zazwyczaj realizowana jako usługa. Zaletą tego podejścia jest to, że płacisz tylko za to, co jest potrzebne, a więc tylko za czas, który został wykorzystany. Jest to świetne rozwiązanie, jeśli prowadzisz małą firmę, ale nie jest tak przydatne dla większych przedsiębiorstw, które muszą często odzyskiwać dane.
Drugą opcją jest skorzystanie z oprogramowania innej firmy, takiego jak G Suite Google o nazwie Accountolo. Dzięki temu rozwiązaniu uzyskujesz dostęp do pakietu produktów Google, w tym Google Sender Gateway, Google Workbox, Google Project, Google Calendar, Google Contacts, Google+ Business i Google+ Travel. Wszystkie te produkty mają różne funkcje, a większość z nich, jeśli nie wszystkie, są objęte usługą tworzenia kopii zapasowych danych na żądanie oferowaną przez Google. Co jest miłe w tych rozwiązaniach, to fakt, że wiele z nich (w tym gsutil) pozwala na łatwe tworzenie kopii zapasowych danych, a nawet zaplanowanie ich odzyskania.
Zdażenia dlaczego backup jest konieczne dla firm księgowych.
Oczywiście, backup na żądanie jest tylko jednym z aspektów ochrony danych. Innym aspektem jest stworzenie zarządzanej bazy danych, która nie jest uszkodzona lub uszkodzona w jakikolwiek sposób. Jednym ze sposobów na to jest utworzenie nowej tabeli w folderze tymczasowym w chmurze google. Kiedy jesteś gotowy do przywrócenia danych, po prostu utwórz nową tabelę w zarządzanej bazie danych i skopiuj wszystkie dane z kopii zapasowej danych na miejscu i przywróć je do nowej tabeli.
Przywracanie danych z bazy danych w chmurze jest trudniejsze niż tworzenie ich kopii zapasowych na miejscu. Jeśli jeszcze nie masz strategii tworzenia kopii zapasowych danych poza siedzibą firmy, teraz jest czas, aby ją wdrożyć. Pozwoli to zabezpieczyć wszystkie dane biznesowe przed katastrofą, a także ochronić inne dane przed innymi osobami w organizacji. Jeśli posiadasz kopię zapasową danych w siedzibie firmy, istnieje duże prawdopodobieństwo, że Twoja organizacja również ją posiada. Niezależnie od tego, czy dane znajdują się w firmie, czy poza nią, strategia ochrony danych dla danych znajdujących się w siedzibie firmy jest dobrym sposobem na przygotowanie się do odzyskiwania danych po awarii.